luni, 16 martie 2009

Elev la Teologie


Hey! Uite ca mi-a trecut in seara asta prin minte, ce inseamna sa fi elev la un liceu de teologie?... e o intrebare, interesanta din punctul meu de vedere. Am sa incep cu mine... sunt elev la Teologie Greco- Catolica in clasa a 11-a, in acesti 3 ani am auzit multe despre parerea tinerilor fata de cei ce fac liceul de teologie.
Printre primele reactii, aparute cand eu eram boboc de clasa a 9-a, a fost "naspa, vrei sa te faci popa!", "Satanist la teologie, ce fraier", mi se pare ca multi nu inteleg ce inseamna sa fi elev la teologie. Ca sa incep cu un ajutor, am sa spun ca, a fi elev la un astfel de liceu, inseamna a te dedica unei vieti sociale, care studiaza omul si din punct de vedere psihologic si din punct de vedere religios(teologic). Multi merg la teologie, pentru ca se asteapta ca nivelul de violenta sa fie mai scazut.... au dreptate este, dar asta nu inseamna ca aproape deloc, nu, este dimpotriva destul de mult ca sa fie vizibil, pentru ca pe langa cei ce se refugiaza in cunostinta prin teologie, vin si cei care traiesc prin violenta si "limbajul pumnului" ca sa fiu mai explicit.
Si nu e nimic anormal, cum cred unii, sa fi rocker la teologie, muzica cu cantarile teologice sunt si diferite chiar daca au ceva in comun insa asta nu le face sa se respinga, rockul este si anticrist, dar este si procrist... Deci eu deduc ca nu e nimic ciudat in a fi elev la Teologie, pentru ca de aici poti alege orice ramura pe plan uman, de la medic la drept, si plan real de la informatician la programator... Asa!... eu m-am lamurit pe mine prin asta... sper ca si pe voi.

Niciun comentariu: