luni, 16 martie 2009

Analiza personala....

Au trecut in sfarsit 18 ani si cred ca a venit timpul sa-mi revad putin viata, personalitatea si caracterul... in incercarea de a-l corecta cu sau fara ajutorul prietenilor.
Interesant, 18 ani de viata mi-au aratat cum sunt tinerii, cum se comporta, cum activeaza din punct de vedere social si cum reactioneaza la nevoia de cunoastere... Eu, as putea spune ca nu ma cunosc suficient, ce sunt?... ce vreau?... pe cine vreau?... De mic am invatat insa un lucru de la Dumnzeu " Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti". Aici ma incadrez cu ardoare.. si totusi inca nu stiu ce vreau, sunt bun pentru unii rau pentru altii. Un lucru sunt sigur ca stiu, nu sunt asa cum vrea nimeni, sunt alungat, sunt ascuns, acoperit de cei din jur, sunt cum am mai spus o umbra pentru aproapele.
Stau si ma gandesc acum, caci am crezut ca nu voi mai iubii aceleas persoane niciodata si uite, ca am descoperit in continuare ca gelozia mea a devenit foarte puternica si din ce in ce mai greu de stapanit... Mintea mea se pierde, atunci cand sunt obosit in propria-mi imaginatie, care face acelas lucru de cand sunt mic, incearca sa ma faca violent, incearca sa ma faca sa fiu ca cei din jur. Acum stiu un lucru, sunt un tanar care desi romantic din multe puncte de vedere devin uneori prea orgolios, contrazic si contracarez, acestea find niste defecte pe care inca nu am reusit singur sa le stapanesc. Egoist, nu prea am fost pentru ca am invatat sa iert si sa ofer mai mult decat sa ma astept sa privesc inapoi. Un alt mare defect al meu este curiozitatea, ea ma face sa contrazic si sa contracarez... Totusi, nu inteleg ce exprima oameni prin prost, nebun, fraier, idiot, nimic, ciudat am ajuns sa observ ca sunt exprimate in mod banal incat nu mai stiu ce sa cred ca se spune despre mine.
Am ajuns sa-mi fie teama sa arat ca iubesc, sa imi ascund talentele... de aceea nu am participat la multe concursuri din aceasta teama. Acuma la 18 ani desi fac multe se pare ca toti cei ce ma inconjoara ma intreaba de ce nu am prietena! Cum sa am prietena cand nimeni nu vrea sa ma cunoasca si sa vada de ce sunt in stare, am inteles acum ca eu sunt doar un medicament pentru cei din jur, sunt pastila de ras a multora care duc o viata de bautura si fumat si femei din plin.. Indignat par de starea asta, dar incep sa ma obisnuiesc ca, de mic mi-am oferit norocul meu altora si i-am impins din spate sa ajunga acolo unde eu as fi putut daca as fi avut sprijin la fel cum eu sprijin pe altii... Sunt confuz de mine, sunt constient doar ca sunt inconjurat de prieteni, de fete si nu pot sa spui nici uneia ca o iubesc, pot doar in ochi sa o privesc si sa-i surad, ca sa o vad razand...

2 comentarii:

Roxana spunea...

Poate ca nu azi , poate ca nici maine , dar intr-o buna zi , pe neasteptate , dragostea iti va bate in usa , tu vei deschide si o vei vedea pe ea , fata la care mereu ai visat , jumatatea pe care o credeai pierduta , dar care acum e langa tine , pregatita sa iti ofere ceea ce ti-ai dorit , si sa primeasca de la tine totodata inteligenta , afectiunea pe care o nutresti pt oameni , iubirea si pasiunea cu care faci fiecare lucru in parte .

So , just hold on a little bit! :*>:D<

colorbliss spunea...

Hei.. Curiozitatea nu este un defect, dimpotriva. Cred ca este o trasatura esentiala pentru cel care doreste sa evolueze :)