luni, 18 ianuarie 2010

Dragoste spirituala sau pasiune!?

Ce vag imi aduc aminte, de noaptea aceea mistica, in preajma ei, pe banca… privirile noastre ardeau de pofta trupului. Si acum imi aduc aminte, cu greu ma stapaneam sa nu-i gust buzele rosii si carnale... simteam piciorul ei, gol cum imi cerea pulpa, sinteam bratul cum ma dorea cu totul, ce moment putea spune ca dragostea nu e un impuls sexual, plin de gelozie, la atingerea ficarei parti din trupul iubitei din bratele mele...
Seara ne strangea unul spre altul, uniunea era de neoprit, dragostea ei, era de un mistic nemaintalnit desi ea incerca, zadarnic sa refuze dorinta de a fi a mea... momentul devine sufocant, o simt cum tremura, o sarut, simt dintii ei cum cauta, sa ma muste... dintr-odata, se ridica, si fuge, dar fuge la fereastra... ochii, pierduti din orbite, exprima spaima, ma priveste ca pe un nebun, un diavol ce vrea sa o devoreze, sau e doar frica ei paterna...

Niciun comentariu: